Veelgestelde vragen, klik hier

Procedure bij klachten

Wij doen ons uiterste best om u als klant 100% tevreden te stellen.

Heeft u toch een klacht of een vraag, neemt u dan gerust contact met ons op via tel. 0511-421195

 

Hieronder de wettelijk verplichte klachtenprocedure: Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info [at] zonnehemelfriesland [punt] nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Meld binnen 14 dagen na het ontvangen van uw bestelling de retour aan, na deze melding heeft u nogmaals 14 dagen voor het retourneren zelf.
Wij zullen binnen 14 dagen, na de retour melding, over gaan tot terugbetaling mits het product in goede orde is ontvangen.

Print Friendly, PDF & Email