Veelgestelde vragen, klik hier

Procedure bij klachten

Wij doen ons uiterste best om u als klant 100% tevreden te stellen.

Heeft u toch een klacht of een vraag, neemt u dan gerust contact met ons op via tel. 0511-421195

 

Hieronder de wettelijk verplichte klachtenprocedure: Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info [at] zonnehemelfriesland [punt] nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Meld binnen 14 dagen na het ontvangen van uw bestelling de retour aan, na deze melding heeft u nogmaals 14 dagen voor het retourneren zelf.
Wij zullen binnen 14 dagen, na de retour melding, over gaan tot terugbetaling mits het product in goede orde is ontvangen.